Log Przygody

13/04/2023 - Rose: Napisz do Johna.

13/04/2023 - [S] KTO TO ZROBIŁ. ZNAJDŹ TEGO ŻARTOWNISIA.

13/04/2023 - ALARMUJĄCE. ZBADAJ SPRAWĘ NATYCHMIASTOWO.

13/04/2023 - DRZWI, JOHN. SPÓJRZ NA DRZWI!

13/04/2023 - Rose: Podłącz laptopa.

13/04/2023 - Rose: Zdefiluj grób.

13/04/2023 - Rose: Pośpiesz się i włącz generator prądu!

13/04/2023 - ==>

13/04/2023 - DOBRZE. TERAZ CO.

13/04/2023 - TERAZ GO NAPRAW.

13/04/2023 - ZBIERZ CZĘŚCI DUŻEGO MŁOTA.

13/04/2023 - OK.

13/04/2023 - A CO Z TĄ KARTĄ.

13/04/2023 - ==>

13/04/2023 - TERAZ RADUJ SIĘ. DOBRA ROBOTA. NAGRODY SĄ TWOJE.

13/04/2023 - KRÓLICZKA!!!!!!

13/04/2023 - -ŁÓŻ

13/04/2023 - OD-

13/04/2023 - POWIEDZIAŁEŚ,

13/04/2023 - [S] JOHN, ZBIERZ SZCZĄTKI SWOJEJ BRONI I WALCZ DALEJ!

13/04/2023 - ==>

13/04/2023 - Rose: Zapomnij o W i idź dalej do mauzoleum.

13/04/2023 - [S] WSTAWAJ JOHN, TO NIE JEST CZAS NA DRZEMKĘ.

13/04/2023 - ==>

13/04/2023 - Rose: Użyj parasolki.

13/04/2023 - Rose: Wyjdź z domu.

13/04/2023 - [S] ==>==>==>!!!!!!!!!

15/12/2022 - ==>!!!

15/12/2022 - JOHN OBRÓĆ SIĘ!!!!!

01/10/2022 - Po pierwsze, przełącz się na kucyka. Po drugie, zadepcz matkę.

01/10/2022 - ==>

01/10/2022 - [S] Rose: Przeturlaj się przez frontowe drzwi.

29/11/2021 - PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ. UWAŻAJ NA PRZECIWNIKÓW.

29/11/2021 - TEN KUMPEL BĘDZIE WIEDZIAŁ CO ZROBIĆ.

29/11/2021 - JOHN PRĘDKO ŚLEDŹ PRZECIWNIKA.

29/11/2021 - ==>

29/11/2021 - Dave: Weź telefon.

29/11/2021 - Dave: Odpowiedz kumplowi.

29/11/2021 - Tymczasem, z powrotem w przeszłości...

22/11/2021 - ==>

22/11/2021 - ==>

22/11/2021 - Rose: Przeskocz nad blatem i przeturlikaj się w powietrzu z dala od matki!

22/11/2021 - ==>

22/11/2021 - Rose: Wyjdź tylnymi drzwiami.

22/11/2021 - ==>

22/11/2021 - Rose: Zacaptchaloguj poduszkę.

22/11/2021 - Rose: Zastanów się, jak pokonać matkę.

22/11/2021 - ==>

22/11/2021 - Rose: Zacaptchaloguj literkę W.

15/11/2021 - Rose: Użyj literki W jako fałszywego wąsika.

15/11/2021 - ==>

15/11/2021 - ==>

15/11/2021 - ==>

15/11/2021 - Rose: Przyjrzyj się wielobarwnemu obiektowi na środku ekranu.

15/11/2021 - Rose: Zajrzyj do kuchni.

15/11/2021 - Rose: Weź parasolkę do ochrony przed deszczem... i meteorytami.

15/11/2021 - Rose: Weź ze sobą Szubrawą Księżniczkę.

15/11/2021 - Rose: Zbadaj miedziany odkurzacz.

15/11/2021 - Rose: Skieruj się do tylnych drzwi przez kuchnię.

15/11/2021 - Rose: Dokonaj psychoanalizy miłości twej matki do czarodziei.

15/11/2021 - ==>

15/11/2021 - ==>

08/11/2021 - Dave: Wyjrzyj przez okno.

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - Dave: Wyłącz wentylator.

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - Dave: Osusz betę ręcznikiem.

08/11/2021 - Dave: Weź ręcznik.

08/11/2021 - Dave: Poszukaj czegoś mniej mokrego.

08/11/2021 - Dave: Zacaptchaloguj wilgotny ręcznik.

08/11/2021 - ==>

08/11/2021 - Dave: Idź po jakiś ręcznik czy coś!

08/11/2021 - Dave: Zacaptchaloguj miecz.

08/11/2021 - Dave: Przyporządkuj swój miecz do specybusu starcia.

04/11/2021 - ==>

04/11/2021 - ==>

04/11/2021 - Dave: Napij się soku jabłkowego, pomimo ostrzeżeń Johna.

04/11/2021 - [S] ==>

04/11/2021 - Dave: Puść jakieś zajebiste bity.

23/10/2021 - NIEPOKOJĄCE. ZBADAJ TO NATYCHMIASTOWO.

23/10/2021 - ==> ??

23/10/2021 - JOHN CO TY WYPRAWIASZ. PRZESTAŃ NIC NIE ROBIĆ.

23/10/2021 - Dave: Odpowiedz kumplowi.

23/10/2021 - Dave: Zapisz stronę do zakładek. Skończysz później.

23/10/2021 - Dave: Przeskocz do przodu z jakieś 100 stron.

23/10/2021 - SS: Wyjdź z kryjówki. Wdroż w życie skomplikowane podstępki.

23/10/2021 - Użyj BRZYTWY OCKHAMA na planach i mapach.

23/10/2021 - Mroczna Kadra.

23/10/2021 - Dave: Sprawdź najnowszą stronę przygody 'Mroczna Kadra'.

10/10/2021 - ==>

10/10/2021 - Dave: Odwiedź strony internetowe adekwatne do twych zainteresowań.

10/10/2021 - ==>

10/10/2021 - ==>

10/10/2021 - Dave: Wejdź na Pesterchum i napisz do Johna.

10/10/2021 - Dave: Weź sok.

10/10/2021 - Dave: Zbadaj słoik z nieznaną żółtą substancją.

10/10/2021 - Dave: Zgarnij pudełko.

10/10/2021 - Dave: Opisz pudełko.

10/10/2021 - Dave: Opisz swój schowek.

10/10/2021 - ==>

10/10/2021 - Dave: Zawyj jak koza i nasikaj na swój sprzęt.

10/10/2021 - Dave: Szybko! Zgarnij betę i ratuj życie kumpla!

10/10/2021 - Dave: Szybko zgarnij ramiona z pustaków.

10/10/2021 - Opisz pokój.

10/10/2021 - Spróbuj ponownie.

10/10/2021 - Podaj imię.

27/09/2021 - Zaraz, co??

27/09/2021 - Rose: Spotkaj się z mamą na korytarzu.

27/09/2021 - [S] ==>

27/09/2021 - Rose: Weź przedmioty i udaj się na dół.

27/09/2021 - ==>

27/09/2021 - ==>

27/09/2021 - ==>

27/09/2021 - Rose: Skonsultuj się z grymuarem.

27/09/2021 - Rose: Wydziergaj małego Cthulhu by się uspokoić.

27/09/2021 - ==>

27/09/2021 - Rose: Przyporządkuj narzędzia do dziergania do specybusa.

27/09/2021 - Rose: Zacaptchaloguj swoje rzeczy!

27/09/2021 - Rose: Przyporządkuj grymuar do specybusu starcia.

27/09/2021 - Rose: Wydziergaj futerał dla swojego laptopa, by go ochronić przed deszczem.

27/09/2021 - ==>

27/09/2021 - ZIELONY TEKST BYŁ MIŁY. TERAZ POROZMAWIAJ Z CZERWONYM TEKSTEM.

27/09/2021 - JAKI JEST KOLOR TEGO KUMPLA?

27/09/2021 - HAŃBA. TOŻ TO NIEWYBACZALNE.

27/09/2021 - ==>

27/09/2021 - Rose: Podnieś samochód.

27/09/2021 - PURPUROWY TEKST NIE IRYTUJE TAK BARDZO JAK CZERWONY.

27/09/2021 - DOŚĆ DZIWACTW CZERWONEGO.

27/09/2021 - POSŁUŻ SIĘ URZĄDZENIEM. NAJLEPIEJ PRĘDKO.

27/09/2021 - ZIGNORUJ PODSTĘPNE BABSKO.

31/12/2020 - ==>

31/12/2020 - WYPEŁNIJ POLECENIE PURPUROWYCH SŁÓW.

31/12/2020 - Rose: Przenieś krusztłaczarkę tak, aby nie blokowała wyjścia.

31/12/2020 - ZBADAJ INCYDENT PROCHÓW BABSKA.

31/12/2020 - ==>

31/12/2020 - ==>

31/12/2020 - JOHN ZACZNIJ ODPRAWIAĆ WYGIBASY.

31/12/2020 - Rose: Spróbuj z tekstem Pułkownika.

31/12/2020 - ZAMIAST PUDŁA UŻYJ TEJ SMACZNEJ ROŚLINY.

31/12/2020 - ==>

31/12/2020 - Rose: Wtchnij w pierwradnika pudło Betty Crocker.

31/12/2020 - Rose: Sprawdź status baterii.

31/12/2020 - ==>

31/12/2020 - ==>

30/12/2020 - Lata w przyszłości, lecz lat niewiele...

30/12/2020 - ==>==>==>==>==>

30/12/2020 - NIE, NIE RÓB TEGO. ZAMIAST TEGO ZESKOCZ DO AUTA.

30/12/2020 - NIE PRZEZNACZAJ WIĘCEJ CZASU NA TE DZIWNE OSOBY.

30/12/2020 - ==>==>

30/12/2020 - TERAZ TO WEŹ.

30/12/2020 - NIECH BĘDZIE. IDŹ W KOMFORTOWYM TEMPIE.

30/12/2020 - CHŁOPCZE, MASZ NATYCHMIASTOWO DOKONAĆ TEGO!

30/12/2020 - JOHN, PRZEBIEGNIJ NA UTWORZONEJ ŚCIEŻCE.

30/12/2020 - ==>

30/12/2020 - ROZUMIEM. ==>?

30/12/2020 - JOHN. TAK JAK TWOJA OSOBA OPIEKUŃCZA KAZAŁA. ZRECYKLUJ TE NO. 'RUDYMENTY'.

30/12/2020 - CHWILA CHWILA. ZABIERZ TO. TO COŚ NIEBIESKIEGO.

30/12/2020 - RÓB TAK JAK PURPUROWY TEKST MÓWI. NA BALKON!

30/12/2020 - DOBRA, PIERWSZE CO - ZGARNIJ DYWANIK.

30/12/2020 - BARDZO DOBRZE. TERAZ, JOHN, ODPOWIEDZ SWOJEJ JEDNOSCE PRZYJACIELSKIEJ.

30/12/2020 - NIECH BĘDZIE. JOHN. POWRÓĆ DO SWOJEJ KWATERY.

30/12/2020 - CHŁOPCZE, DOŚĆ JUŻ TEGO KRĘCENIA SIĘ.

23/12/2020 - [S] EJ TY. CHŁOPCZE.

23/12/2020 - CHŁOPCZE.

23/12/2020 - ==>

23/12/2020 - [S] ==>

23/12/2020 - AKT 2 ==>

23/12/2020 - Lata w przyszłości, lecz lat niewiele...

31/10/2020 - KONIEC AKTU 1

31/10/2020 - [S] John: Wgryź się w jabłko.

31/10/2020 - ==>

31/10/2020 - Rose: Usuń klocki.

31/10/2020 - John: Zabierz totem do Alchemitera.

31/10/2020 - Rose: Odłóż wannę.

31/10/2020 - Rose: Usuń drzwi z zawiasów.

31/10/2020 - ==>

31/10/2020 - Rose: Spróbuj połączyć się z Wi-Fi.

31/10/2020 - Rose: Ustaw laptopa na Grymuarze, by był wyżej.

31/10/2020 - Rose: Zobacz, czy nie upatrzysz czegoś ciekawego przez teleskop.

31/10/2020 - Rose: Spróbuj się połączyć!

31/10/2020 - Rose: Pośpiesznie skieruj się do obserwatorium.

31/10/2020 - Rose: Przejdź przez drzwi.

31/10/2020 - ==>

31/10/2020 - Rose: Szybko się przemknij.

31/10/2020 - ==>

31/10/2020 - Rose: Ostrożnie przejdź do obserwatorium.

31/10/2020 - Rose: Wyjdź z pokoju.

31/10/2020 - Rose: Zgarnij książkę.

31/10/2020 - Rose: Przyjrzyj się książce na biurku.

31/10/2020 - Rose: Zgarnij laptopa.

31/10/2020 - Rose: Wyjrzyj za okno.

31/10/2020 - Rose: Zacaptchaloguj torebkę od dziergania.

31/10/2020 - John: Pożegnaj się z miłością twojego życia, Liv Tyler.

25/10/2020 - [S] Rose: Zagraj coś na skrzypcach.

25/10/2020 - Rose: Weź skrzypce.

25/10/2020 - Rose: Podnieś dziennik. Przytul się do niego szepcąc, 'Mój skarbie...'

25/10/2020 - Rose: Odpraw taniec godowy i zwymiotuj na łóżko.

25/10/2020 - Rose: Zgarnij ramiona z purpurowego pudełka.

25/10/2020 - Opisz pokój.

25/10/2020 - Spróbuj jeszcze raz.

25/10/2020 - Wpisz imię.

20/09/2020 - ==>

20/09/2020 - ==>

20/09/2020 - ==>

20/09/2020 - ==>

20/09/2020 - John: Włącz totemokarkę.

20/09/2020 - John: Włóż krusztyt do totemokarki.

20/09/2020 - ==>

20/09/2020 - ==>

20/09/2020 - John: Zgarnij krusztyt do użycia w totemokarce.

20/09/2020 - John: Użyj karty perforowanej na totemokarce.

31/08/2020 - John: Odpowiedz kumplom.

31/08/2020 - John: Podbiegnij do pokoju i skontaktuj się z TT.

31/08/2020 - ==>

31/08/2020 - TT: Zrewiduj łazienkę.

06/08/2020 - ==>

06/08/2020 - John: Spróbuj zjeść kawałek Rudymentu Twórczego.

06/08/2020 - John: Zbij piątkę z Pierwradnikiem.

06/08/2020 - ==>

06/08/2020 - ==>

06/08/2020 - ==>

06/08/2020 - John: Zmień moduł i użyj teleskopu by spojrzeć na niebo.

06/08/2020 - ==>

06/08/2020 - ==>

06/08/2020 - John: Połóż Krusztyt na dziwnych oznaczeniach na Alchemiterze.

06/08/2020 - John: Zacaptchaloguj teleskop.

06/08/2020 - TT: Wejdź w Ateneum.

06/08/2020 - John: Użyj karty perforowanej na Alchemiterze.

06/08/2020 - ==>

08/07/2020 - [S] ==>

08/07/2020 - TT: Wrzuć okaleczoną lalkę do Pierwradnika.

08/07/2020 - ==>

10/06/2020 - John: Zacapthaloguj fikuśne arlekiny.

10/06/2020 - John: Zgarnij kartę.

10/06/2020 - Rose: Rozmieść kartę perforowaną.

10/06/2020 - John: Zgarnij krusztyt.

10/06/2020 - John: Jeszcze raz spróbuj przekręcić pokrętło.

08/06/2020 - ==>

08/06/2020 - ==>

08/06/2020 - TT: Pomóż Johnowi.

08/06/2020 - John: Uderz Krusztłaczarkę młotem kowalskim.

08/06/2020 - John: Ochrzań TT.

08/06/2020 - TT: Połóż wannę na wjeździe.

08/06/2020 - John: Spróbuj przekręcić pokrętło na Krusztłaczarce.

08/06/2020 - ==>

08/06/2020 - John: Obczaj Krusztłaczarkę.

08/06/2020 - John: Odpowiedz kumplowi.

08/06/2020 - ==>

08/06/2020 - John: Zgarnij młot kowalski oraz kartę.

08/06/2020 - John: Zeskocz w dół.

07/06/2020 - John: Zbadaj o co biega.

07/06/2020 - ==>.

07/06/2020 - TT: Spróbuj wyczyścić upapraną toaletę.

07/06/2020 - John: Spójrz przez teleskop.

07/06/2020 - John: Ostrożnie zbadaj Alchemiter.

07/06/2020 - John: Wyjdź na balkon.

07/06/2020 - John: Zainstaluj Pesterchuma.

07/06/2020 - John: Zgarnij PDA.

07/06/2020 - TT: Rozmieść Alchemiter.

07/06/2020 - TT: Rozmieść Krusztłaczarkę.

07/06/2020 - John: Stań w kącie.

07/06/2020 - ==>

07/06/2020 - TT: Otwórz Bilans Rudymentów.

05/04/2020 - John: Przyjrzyj się Totemokarce.

05/04/2020 - TT: Rozmieść Totemokarkę.

05/04/2020 - TT: Otwórz Instrumentarium.

05/04/2020 - ==>

05/04/2020 - TT: Rewiduj pokój.

05/04/2020 - TT: Odłóż króliczka z powrotem do pudełka.

05/04/2020 - TT: Zaznacz króliczka.

05/04/2020 - TT: Zaznacz Johna.

05/04/2020 - John: Poproś TT by zgarneła twoje rzeczy z podwórka.

05/04/2020 - ==>

05/04/2020 - John: Zgarnij moduł!

05/04/2020 - TT: Oddal widok.

05/04/2020 - TT: Oddal widok.

05/04/2020 - TT: Zaznacz magikuferek.

22/03/2020 - ==>

14/03/2020 - [S] ==>

12/02/2020 - John: Wciśnij [ENTER].

12/02/2020 - John: Sprawdź Pesterchuma.

12/02/2020 - John: Spójrz na monitor.

12/02/2020 - John: Sprawdź status bety.

12/02/2020 - ==>

12/02/2020 - John: Użyj brzytwy na czerwonej paczce.

12/02/2020 - ==>

12/02/2020 - John: Zgarnij kawałki szkła.

12/02/2020 - John: Podnieś ponownie paczkę.

12/02/2020 - John: Weź brzytwę.

12/02/2020 - John: Otwórz paczkę!

12/02/2020 - ==>

12/02/2020 - John: Kajdanki też by się przydało wziąć...

12/02/2020 - John: Sylladeks. Więcej rzeczy. Dajesz.

12/02/2020 - John: Zgarnij drugie ciasto.

12/02/2020 - John: Zacaptchaloguj dwa przypadkowe przedmioty.

12/02/2020 - John: Odłóż brzytwę.

12/02/2020 - John: Jednak wróć do starego modułu.

12/02/2020 - John: Zaaplikuj moduł do Sylladeksu.

12/02/2020 - John: Zgarnij darmowy Moduł Uzyskania.

12/02/2020 - John: Przeczytaj książkę 'Struktury Danych'.

12/02/2020 - John: Poducz się struktur danych.

20/12/2019 - ==>

20/12/2019 - John: Zainstaluj betę Sburb.

20/12/2019 - ==>

20/12/2019 - John: Otwórz przeglądarkę i wejdź na mspaintadventures.com.

20/12/2019 - [S] John: Otwórz Pesterchuma.

20/12/2019 - John: Doceń plakat filmu 'Miłość na zamówienie'.

25/11/2019 - John: Powróć do swojego pokoju.

25/11/2019 - John: Zacaptchaloguj odzyskane przedmioty.

25/11/2019 - John: Usuń przedmioty z ciasta.

25/11/2019 - John: Wejdź i weź ręcznik.

25/11/2019 - John: Skieruj się do łazienki.

25/11/2019 - John: Połącz dwa ciasta by stworzyć jedno wielkie ciasto.

25/11/2019 - John: Zacaptchaloguj ciasto.

25/11/2019 - John: Wyjdź do kuchni.

08/11/2019 - John: Zabierz betę.

08/11/2019 - John: Zabierz paczkę.

08/11/2019 - John: Zgarnij PDA.

08/11/2019 - John: Arcymknij!

08/11/2019 - ==>

08/11/2019 - John: Zabierz ciasto!

08/11/2019 - ==>

08/11/2019 - John: Zacaptchaloguj foremkę od ciasta.

08/11/2019 - John: Załóż przebranie w celach ochronnych.

08/11/2019 - John: Zgarnij paczkę i zwiewaj do swojego pokoju!

21/10/2019 - [S] STARCIE!!

06/10/2019 - ==>

06/10/2019 - [S] John: Wejdź.

06/10/2019 - John: Wbij do kuchni.

06/10/2019 - John: Podejrzyj kuchnię przez okno.

06/10/2019 - John: Sprawdź czy tata nie zostawił poczty w aucie.

03/10/2019 - John: Zostaw małą... niespodziankę... dla listonosza.

03/10/2019 - ==>

03/10/2019 - [S] ==>

03/10/2019 - John: Sprawdź skrzynkę.

03/10/2019 - John: Wyjdź.

03/10/2019 - John: Spróbuj wyjść z domu.

03/10/2019 - John: Zagraj w 52 Pick-Up.

01/10/2019 - [S] John: Zagraj coś na fortepianie.

01/10/2019 - John: Zacaptchaloguj kartę captchalogową.

01/10/2019 - John: Przyjrzyj się karcie captchalogowej.

01/10/2019 - John: Dołóż drugą fajkę do przebrania.

01/10/2019 - John: Podmień swoją czapkę na melonik.

01/10/2019 - John: Przyjrzyj się biurku.

01/10/2019 - John: Wejdź do gabinetu.

01/10/2019 - John: Znajdź tatę i odbierz pocztę.

01/10/2019 - John: Przeczytaj tekst pułkownika.

22/06/2019 - John: Zacaptchaloguj lalkę.

22/06/2019 - John: Wrzuć opakowanie prezentu do kominka.

22/06/2019 - John: Przyjrzyj się osmalonemu kawałkowi papieru na podłodze.

22/06/2019 - John: Przyczep atrapowe ramiona do lalki.

22/06/2019 - John: Zejdź na dół.

22/06/2019 - John: Przeczytaj wiadomość.

22/06/2019 - John: Sprawdź Pesterchuma.

22/06/2019 - John: Przyjrzyj się trzeciej oraz czwartej ścianie twojego pokoju.

22/06/2019 - John: Wróć się po atrapowe ramiona.

22/06/2019 - John: Odłóż urnę.

22/06/2019 - John: Scal prochy z urną.

22/06/2019 - John: Zacaptchaloguj prochy.

22/06/2019 - John: Otwórz ogromny prezent.

22/06/2019 - John: Przypatrz się ogromnemu prezentowi.

22/06/2019 - John: Dołóż fajkę taty do podstępnego przebrania.

22/06/2019 - John: Przewróć urnę.

22/06/2019 - John: Przyjrzyj się urnie.

22/06/2019 - John: Wrzuć GameBro do ognia.

22/06/2019 - John: Przyjrzyj się kominkowi.

22/06/2019 - John: Doceń arlekiny na regale.

22/06/2019 - John: Zejdź na dół.

22/06/2019 - John: Opuść pokój.

22/06/2019 - John: Załóż przebranie by zmylić tatę.

22/06/2019 - John: Weź też te śmieszne okularki.

22/06/2019 - John: Zacaptchaloguj czapkę magika.

22/06/2019 - John: Zacaptchaloguj magazyn GameBro.

22/06/2019 - John: Przeczytaj artykuł.

22/06/2019 - John: Przyjrzyj się magazynowi GameBro.

22/06/2019 - John: Zacaptchaloguj masywną książkę pułkownika.

22/06/2019 - John: Przekaż swój progres TG.

22/06/2019 - John: Wybierz 'MŁOTOTYP'.

22/06/2019 - John: Przyporządkuj młotek do specybusu starcia.

22/06/2019 - John: Połącz atrapowe ramiona z ciastem.

22/06/2019 - John: Odpisz koledze.

22/06/2019 - John: Zmień swój status w Pesterchumie na 'ROZINDYCZONY'.

22/06/2019 - John: Ponownie zacaptchaloguj atrapowe ramiona.

22/06/2019 - John: Przeczytaj TRUDNY TEKST PUŁKOWNIKA SASSACRE.

22/06/2019 - John: Opisz gry na twoim stojaku z płytami CD.

22/06/2019 - John: Zapomnij o tym. Możesz później sprawdzić pocztę.

22/06/2019 - John: Zbiegnij na dół i sprawdź, czy nie ma tam bety!

22/06/2019 - John: Zobacz, czy coś nie zostało dostarczone.

22/06/2019 - John: Wyjrzyj przez okno.

22/06/2019 - John: Odpowiedz na wiadomość.

22/06/2019 - John: Otwórz Pesterchum.

22/06/2019 - John: Zobacz kto do ciebie pisze.

22/06/2019 - John: Zjedz trochę ciasta.

22/06/2019 - John: Spójrz na kalendarz.

22/06/2019 - John: Opisz plakat filmu 'Dzień zagłady'.

22/06/2019 - John: Opisz plakat filmu 'Con Air'.

22/06/2019 - John: Przybij plakat do ściany.

22/06/2019 - John: Użyj kombinacji młotek/gwoździe na plakacie.

22/06/2019 - John: Skombinuj młotek wraz z gwoździami.

22/06/2019 - John: Zakwicz jak imbecyl i zesraj się na twoje biurko.

22/06/2019 - John: Weź gwoździe.

22/06/2019 - John: Weź młotek oraz gwoździe. Na pewno będą przydatne.

22/06/2019 - John: Weź plakat.

22/06/2019 - John: Przeczytaj notkę na komodzie.

22/06/2019 - John: Opisz swój plakat Problem Sleuth

22/06/2019 - John: Załóż atrapowe ramiona.

22/06/2019 - John: Zacaptchaloguj kapsułki dymne.

22/06/2019 - John: Podaj zawartość kuferka.

22/06/2019 - John: Prędko zgarnij ramiona z MAGIKUFERKA.

22/06/2019 - Usuń CIASTO z MAGIKUFERKA.

22/06/2019 - John: Prędko zgarnij ramiona z komody.

22/06/2019 - Opisz pokój.

22/06/2019 - Spróbuj ponownie.

22/06/2019 - Podaj imię.

22/06/2019 - Homestuck.